Klacht: NRC komt afspraken niet na

op 20 juni 2017 over NRC in de categorie Kranten - Landelijk

Na twee jaar langs netjes betalen van abonnementsgeld, heeft NRC het eenmalig niet kunnen afschrijven, omdat een wijziging van mijn rekeningnummer niet goed was doorgekomen. Na twee emails heb ik een aanmaning gekregen van een incassobureau. 40 euro incassokosten, over een bedrag van 19 euro abonnementsgeld.

Een medewerker van de klantenservice gaf toe dat de fout wel eens bij hun kon liggen en beloofde mij om het op te lossen in overleg met het incassobureau.

Ondertussen zijn we een maand en vele emails van het incassobureau verder. Ik ben de afgelopen weken ook iedere avond gebeld door het incassobureau. Het werd mij duidelijk dat NRC niks had geregeld met het incassobureau. Vervolgens weer gebeld met het NRC en zij beweren nu dat ze mij nooit iets hebben toegezegd, omdat de betreffende medewerker dit niet goed heeft genoteerd. Erg jammer dat ze hun beloftes niet nakomen en er vervolgens over liegen.

Als NRC zijn eerste afspraak nakomt en de incassokosten kwijtscheldt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NRC

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NRC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lonnekevromans