Klacht: Novellini komt mondelinge afspraak niet na.

Schalkwijk1972 op 02 april 2015 over Novellini in de categorie klachtmelden

Novellini. Aan 1 kant van de pendeldeuren komt er vaak water door de zijkant van de deur heen. De aannemer van onze badkamer heeft hiervoor voor ons een bezoek van de montage/servicedienst van Novellini geregeld. Op 9 februari is de monteur van Novellini langs geweest om onze pendeldeuren te bekijken. Ik kreeg te horen dat we als service, nieuwe pendeldeuren zouden ontvangen en dat deze door Novellini bij ons thuis geïnstalleerd zouden worden. Afgelopen week heb ik met Novellini gebeld wanneer de douchedeuren geleverd en gemonteerd gaan worden. Nu kreeg ik ineens te horen dat er alleen pendeldeuren geleverd gaan worden en dat Novellini niet voor de montage zorgt. Dit terwijl ik dit uitgebreid met de monteur heb besproken(hij zou voor de montage zorgen). We zouden vanzelf gebeld worden voor een afspraak en dan zou hij ook gelijk de overgebleven rubbers mee terug nemen (deze hadden we al eerder van Novellini ontvangen, maar niet gebruikt). Ook zou hij voor ons de deurgrepen overzetten van de huidige deuren. Deze deurgrepen zitten namelijk niet standaard bij het model dat wij in ons bezit hebben. Die hebben we toentertijd apart moeten bestellen bij Novellini. Op de bon staat helaas alleen maar dat er nieuwe pendeldeuren besteld gaan worden en staat er niets over montage. Vervolgens gevraagd of we de monteur konden spreken, die ons de montage had toegezegd, maar ook na lang doorvragen kregen we die niet te spreken. Ik vind dat een mondelinge afspraak ook een afspraak is die nagekomen moet worden, ook al staat deze afspraak niet op papier.

Wanneer Novellini afspraken (mondelinge) nakomt ben ik tevreden. Dus levering van nieuwe pendeldeuren inclusief installatie zoals op 9 februari is toegezegd door monteur.

Alle klachten die gemeld zijn door