ik heb al meerdere malen mijn abonnement opgezegd.... maar het blijkt dat al maanden nog steeds abonnementsgeld wordt afgeschreven van maar liefst 57,12 per maand... kan dit aub stopgezet worden?
Met vriendelijke groet,
Sander van nijkerken Lees meer
Al maanden haalt Novalnet AG geld van mijn rekening onder vermelding van info hwl.com
Ik weet niet eens waarvoor deze kosten zijn. Kunt u mij helpen dit te stoppen? Lees meer
Er word steeds geld van mijn bank afgeschreven, steeds annuleer ik het maar het blijft steeds terug komen . Ik ben duizenden euro's kwijt hierdoor. Lees meer
Er word maandelijks geld van mijn rekening gehaald waarvan ik niet weet waar dit voor dient Lees meer
Sinds 2019 is er door dit bedrijf een bedrag van totaal 856, 80 euro afgeschreven en ik weet niet waarvan het is. Lees meer
Goed morgen hoe kan ik stoppen met novanet Lees meer
Er is gusteren 39 euro afgeboekt
Weet niet wat het is Lees meer
Ik betaal nu voor de tweede keer een incasso bedrag voor een datingsite ik heb mee aangemeld en gelijk weer afgemeld.
Hoe kan dit stop gezet worden
Gr.Marcel Lees meer
Ik zie dat er vanaf morgen 20 Jan. Periodiek 70 euro elke maand van mijn rekening gaat. Ik heb geen idee waarvoor. Lees meer
had een abbonnement voor 3 maanden dat is betaald wil lidmaatschap opzeggen en word ineens 6 geldbedragen afgehaald van me rekenig heb me afgemeld maar dat lukt ook niet en hun maar roven pure diefstel Lees meer