Klacht: nota uit 2014

op 17 april 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Heb op 14-04-2016 een schrijven ontvangen van dit bedrijf met dagtekening 11-04-2016 dat ik binnen 7 dagen 118,24 moet voldoen. Dit omdat anders loonbeslag en noem het maar op zullen volgen, wat mij stoort en ook klacht is waarom heb ik nooit eerder bericht gehad.Waarom geen uitgebreide nota, dan ga je zolang wachten terwijl ik voor deze belasting een automatische incasso heb afgegeven.Nu moet ik zelf alles uitpluizen ga uiteraard niet zomaar iets betalen. Vind het ronduit idioot dat ik nooit eerder iets vernomen heb over deze rekening.

een uitgebreide nota, en minstens de tijd om uit te zoeken of dit klopt . En mocht het kloppen wat ik heel raar zou vinden dan de kans om binnen een maand te betalen

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cannock Chase Incasso

Heeft op 02 mei 2016 om 11:26 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Wij zoeken u formeel bezwaar te maken via teambelastingen@cannockchase.nl . Op basis van de door u verstrekte gegevens kunnen wij u hier niet verder helpen. Natuurlijk kunt u ook contact opnemen met ons contactcenter of een brief sturen naar postbus 103 6650 AC in Druten.

Cannock Chase

Alle klachten die gemeld zijn door willemenadrie
x