Klacht: norton angel

op 07 augustus 2015 over Norton in de categorie Software

vorig jaar 2 cd gekocht voor 2 jaar beveiliging. 1e jaar is nu bijna om. Wil 2e cd installeren, maar dat lukt dus niet.

Wanneer ik nog een jaar beveiliging krijg. Zo was ook de aanbieding.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Norton in behandeling genomen

Bericht van Norton

5 jaren geleden - Uit uw bericht begrijp ik dat u problemen heeft met functies van uw Norton product. De gemakkelijkste manier om dit opgelost te krijgen is contact opnemen met onze Klanten Ondersteuning. U kunt ons van maandag t/m vrijdag bereiken van 9.00 tot 20.00 uur, op ons telefoonnummer: 020 5040 539. Ook kunt u met ons chatten op https://nl.norton.com/support/cs/contact_cs.jsp?pvid= Buiten onze kantooruren bieden wij Engelstalige chat en forum ondersteuning aan. Forum: htps://www.community.norton.com Chat: https://nl.norton.com/support/cs/contact_cs.jsp?pvid= Hartelijke groeten, namens Norton by Symantec.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Norton een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Norton

Heeft op 07 september 2015 om 14:00 geantwoord

Mevrouw Naalden is telefonisch gecontacteerd, informatie is doorgegeven aan de correcte afdeling. Hierna is er een oplossing aan mevrouw voorgelegd die ze tot volle tevredenheid heeft geaccepteerd.

Heeft op 07 september 2015 om 15:49 geantwoord

De klacht is naar tevredenheid opgelost. Ben naar mijn mening netjes behandeld. Hartelijk dank hiervoor

Alle klachten die gemeld zijn door gokat54