Klacht: Nooit opgegeven nooit iets optvangen en heb nu opeens een brief.

op 23 januari 2014 over Flexifront in de categorie Scheren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nooit bij estelle aangemeld of scheermesjes ontvangen en heb nu een brief dat ik opeens 13 euro moet betalen.

ik kan ook niet emailen want dan MOET ik een account maken en aanvinken dat ik scheermesjes wil ontvangen.

het nummer dat op de website staat is ook niet in gebruik.

Gewenste Oplossing:

Dat ik het niet hoef te betalen. Ik heb dit niet aangevraagt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Flexifront over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Flexifront in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexifront een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexifront

Heeft op 11 februari 2014 om 08:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

geachte mevrouw,

Inmiddels heeft u contact gehad met ons via de site. Als u binnen 2 weken niets zou horen, kunt u de factuur als niet verzonden beschouwen. Dat is dus inmddels verstreken. Uw bedrag van Stella Lady staat op nul.

Met vriendelijke groet,

Lisa van de berg
Courlux Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door LindavOpzeeland