Klacht: Nooit op voorraad

op 08 juli 2017 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Ik kan niet begrijpen dat er op een zaterdag middag gewoon geen melk is te krijgen dit is echter een voorbeeld dit geld voor veel meer producten en de prijzen ook steeds duurder worden als de Deen na de zoveelste keer mis grijpen en aan te geven bij de bedrijfsleider die overigens ook niet echt aanspreekbaar is ga ik voortaan niet meer naar de dekamarkt ik heb het idee dat ik als klant niet serieus genomen wordt erg jammer dat er niets met deze klachten gedaan word

Als er gewoon voorraad in de schappen staat en niet door een lege winkel loop

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 12 juli 2017 om 15:43 geantwoord

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt.
Wat vervelend om te horen dat u onze winkel in Middenmeer zo ervaart. Hier bied ik mijn excuses voor aan.
Gezien de klacht ook over de leidinggevende gaat, zal ik dit met de rayonmanager bespreken. De rayonmanager zal dit dan gaan oppakken met de leidinggevende om dit te gaan verbeteren. Hiermee hopen wij dat het probleem zo snel mogelijk verholpen zal zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans de bont