Klacht: nooit ontvangen spullen

op 26 maart 2013 over Courlux International in de categorie Oplichting

Krijg incasso bureau op mijn dak voor iets wat ik nooit bestelt heb en ook niet ontvangen.Het gaat om sokken en scheermesje Ik heb een paar keer gebeld maar word niet begrepen. Ik dacht negeer het dan maar. Hoor dat er veel klachten zijn Courlux mvg Hettie

Wil u mij vertellen wat ik hier aan kan doen?gaat om 88,00 euro

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Courlux International

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Courlux International nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Courlux International

Heeft op 24 mei 2013 om 14:35 geantwoord

is beantwoord op 24-05-2013 zie onderstand bericht

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw mail kunnen wij u mededelen dat uw openstaande vorderingen zijn doorgegeven aan het incassobureau Alektum.
Helaas hebben wij geen eerdere reactie van u mogen ontvangen op onze herinneringen die wij eerder naar u hebben verstuurd.

Het incassobureau handelt de vordering met u af.
Dit is de werkwijze die is afgesproken door ons bedrijf.

U kunt het incassobureau bereiken op telefoonnummer 020-4177177
Of mailen naar [email protected]

U geeft aan dat u niets bij ons besteld heeft en ook nooit ontvangen, maar dat kan helaas niet want u heeft ons op 23-10-2012 gebeld en u gaf aan dat u het intro pakket heeft ontvangen en zou betalen. Lidnr: 54247236836 van Bamboo sokken, uw lidmaatschap is toen gelijk op 23-10-2012 bij ons telefonisch beëindigd maar helaas hebben wij nooit uw betaling mogen ontvangen.

Uw lidnr: 53076410942 van Stella lady is bij ons geannuleerd op 15-04-2013 door het incassobureau

Heeft u vragen of opmerkingen, dan kunt u ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur op telefoonnummer: 0900-4564564.

Courlux klantenservice
Sonia

Alle klachten die gemeld zijn door hetje