Klacht: Nooit ontvangen eerste aanslag

op 08 juli 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Als sinds November 2015 bezig met Cannock Chase!. Een eerste aanslag van een parkeerboete nooit ontvangen en kreeg dus direct een verhoging om mijn oren. netjes gebeld maar werd direct behandeld als wan-betaler. Stuur maar een mail werd gezegt. Na 4 maanden eidelijk reactie! Geen success. tot op de dag vanvaad verschuilen zij zich alleen maar dat ze de aanslag hebben verstuurd. Deurwaarders is zelfs als op de koffie geweest.
Ik heb er echt geen moeite mee om een bekeuring te betalen maar wel graag op een eerlijke manier

De ondertussen ontstane extra kosten voor eigen rekening nemen en excusses voor de onjuiste behandeling van het dossier en mij als persoon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cannock Chase Incasso

Heeft op 11 juli 2016 om 15:52 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Dank voor uw reactie via deze website. Omdat er bij parkeerboetes sprake is van een belastingaanslag dient u formeel bezwaar tegen de aanslag te maken. U kunt dit doen via teambelastingen@ccc.nl of via postbus 103, 6650 AC te Druten.

Op basis van bovenstaand bericht op deze website kunnen wij uw verzoek niet in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet
Cannock Chase

Alle klachten die gemeld zijn door egondekker