Klacht: nooit meer vacansoleil

op 16 juni 2021 over Vacansoleil in de categorie Reizen Algemeen

wat een heerlijk weekendje moest worden om 30ste verjaardag te vieren was een ramp! bij aanmelden werd er al 3x verteld wat voor slechte tent we handen zoals ze zelf zeiden probleem tent waar ze veel aan hadden moeten klussen die dag om het enigsinds in orde te krijgen douche moesten ze op simpele manier maken en er waren nog meer dingen die niet goed meer waren.. bij de tent aangekomen en eten willen maken werden we verrast door vieze pannen en borden waar nog snoepjes van vorige huurders in vast geplakt zaten.. hmm heerlijk zeg! als dan blijkt dat je een kindje hebt dat ziek is geworden en ook nog is de koelkast- vriezer het niet doet en je dit gaat melden is de reactie ja lastig het was inderdaad al een probleem huisje. ja fijn.. daar hebben we niks aan he! nu kunnen we er ook niks aan doen, morgen kunnen we dit bekijken. maar de volgende dag kwam er niemand, ja om half 4 toen we spullen al ingepakt hadden om vroegtijdig weg te gaan! verschrikkelijke service zeg!

?

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vacansoleil

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vacansoleil nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door depr