Klacht: Nooit meer HACO

op 25 september 2017 over Haco wonen en slapen in de categorie Internetshops - Interieur

Vreselijke service. Bank kapot geleverd, geconstateerd en gemeld door de bezorgers zelf. Op aanraden van de bezorgers de bank laten staan, want de bank zou binnen 1 week worden omgeruild of gerepareerd. Inmiddels 8 weken verder, nog steeds niet omgeruild of gerepareerd.

HACO blijft zich achter de fabrikant verschuilen (onderdeel zou een levertijd hebben van 12 weken) en vind het “normaal” dat de klant hier 12 weken op moet wachten, terwijl deze bank nog steeds bij ze op voorraad is met een levertijd van 2-3 werkdagen.

Bank terugsturen is ook geen optie volgens HACO.

Ondertussen 9x gebeld, 2x naar de winkel geweest. Talloze beloftes om teruggebeld te worden, die niet zijn nagekomen..

Servicemedewerker in de winkel is bijzonder bijdehand en heeft precies 0% vermogen zich in te leven in de situatie of naar een passende oplossing te zoeken.

Voor mij nooit meer HACO!

Snelle omruiling product.
Compensatie voor de wanprestatie en het lange wachten

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Haco wonen en slapen over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Haco wonen en slapen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Haco wonen en slapen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Haco wonen en slapen

Heeft op 06 oktober 2017 om 09:21 geantwoord

Haco Almere herkent het niet zoals u de situatie schetst.

Bij levering is geconstateerd dat er rechts onder in de zijde van de bank een gaatje zit van 1,5 × 1,5 cm.
U heeft zelf nog voorgesteld de schade middels een korting af te kopen, echter bleek dat niet mogelijk vanuit de fabrikant.

Wij hebben aan u bevestigd dat de schade opgelost gaat worden.
Echter zijn wij niet vrij een oplossing naar keuze te realiseren ook de fabrikant van de bank heeft in een geval als deze het recht een correcte oplossing voor te stellen.
De fabrikant heeft ons geïnformeerd en zo wij u ook dat zij een nieuwe armleuning leveren en deze door een service monteur bij U gaat laten omruilen.

De service order is nu 7 weken geleden gemeld en wij hebben de armleuning aangemeld staan voor eind wk 40 begin week 41.
Daarna heeft de service organisatie die wij mogen inschakelen op moment dat de arm binnen is officiel 14 dagen tijd om met u af te spreken en langs te komen.

Dat u de bank liever zonder schade had ontvangen begrijpen wij volledig en dat heeft Haco Almere u ook gezegd toen zij u spraken, echter komt dit soort zaken helaas af en toe voor en hebben wij het noodlot niet in de hand.

Indien Haco Almere terug bel afspraken niet zijn na gekomen, dan onze excuus daarvoor.
We zien dat de mail correspondentie wel adequaat is verlopen.

We houden u op de hoogte zodra uw armleuning is binnen gekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Markl91