Klacht: Nooit lid worden!

op 03 augustus 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Telegraaf stuurt linea recta een nota door naar plaggenmars. Ik had in juni het bedrag terug gestort omdat het bedrag ineens hoger was. Bleek dat mijn abo verlengd was maar zonder aanbieding. Vorige jaar plat gebeld om klant re worden.

En het wordt nog vreemder. Ze zeggen dat ze een herinnering hebben gestuurd maar ik heb geen enkele herinnering ontvangen. Het is gewoonweg onwaar! (Alles gecontroleerd)

Gebeld met de klantenservice maar er wordt niets voor je gedaan. Altijd netjes betaald verder.

Ongelofelijk hoe dit bedrijf met klanten omgaat.

Per directe opzegging.
Ik wil dat mijn dossier bij plaggemars gesloten wordt en geen extra incassokosten betalen.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 03 augustus 2017 om 10:15 geantwoord

Geachte mevrouw Mossel,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak.
Wij vinden het jammer om te horen dat dit zo gegaan is.
Wij hebben uw account bekeken en kunnen zien dat er een herinnering en een sommatie is verstuurd naar het door u opgegeven e-mailadres.
Voor de afhandeling met Plaggemars kunt u het beste contact opnemen met hen. Mijn collega's zullen met u contact opnemen betreffende uw opzegging.
Indien er nog vragen zijn dan horen wij dit graag van u.

MN ~Webcare Team

Bericht van Telegraaf

2 weken geleden - Geachte mevrouw Mossel, Wat jammer dat u dit zo ervaart. Zoals u al aangeeft kunnen wij zien dat dit wel verstuurd is via ons systeem. Het gebeurt echter vaak dat deze in de ongewenste emailbox belanden, maar hier hebben wij geen zicht op. Het e-mailadres wat gebruikt is is hetzelfde als het e-mailadres wat u hier gebruikt. Daarmee hebben wij ons aan de verplichtingen voldaan om u hierover te informeren. Wij vinden het uiteraard erg spijtig dat u bij ons weg gaat, maar helaas kunnen wij niets meer voor u doen hierin. De verdere afhandeling zal door Plaggemars worden geregeld. In ieder geval bedankt voor de tijd dat u met ons heeft meegelezen. Met vriendelijke groet, MN ~Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht Mariette82

2 weken geleden - Telegraaf, voor de 100e keer. Ik heb geen mail gehad. Graag zie ik bewijs tegemoet. Ik heb mijn mail doorgespit, ook de ongewenste mail maar geen mail. (Zoals meerdere keren aangegeven)

Heeft op 03 augustus 2017 om 13:32 geantwoord

Geen oplossing. Telegraaf blijft leugens verspreiden.

Alle klachten die gemeld zijn door Mariette82