Klacht: nooit lid gemaakt van lotto en toch geld van mijn rekening

op 25 juni 2016 over Lotto in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mij nooit telefonisch of met brief lid gemaakt van de lotto en wanneer ik (studente) mijn studie wil betalen zie ik dat de lotte een paar keer geld van mijn rekening heeft genomen????? Hoe komen zij in aan mijn bankrekeningnummer? Ik zit ook nooit op aanbiedingssites. daar heb ik nl toch geen geld voor. Verder heb ik dus ook nooit een lot gekregen, niet per email en niet per post. Het gaat om 15 euro op 26 mei en 18 euro op 20 juni. Alles staat op naam van s Lecalre. Tevens is een klacht verzonden naar lotto, waar ik nog geen reactie op heb.

Gewenste Oplossing:

Indien lotto mij de onterecht afgeschreven bedragen terugstort op mijn rekening zodat ik dan eindelijk mijn studie wel kan betalen. Dus in totaal 33 euro en mij niets meer van mijn rekening afneemt

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lotto over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lotto in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lotto een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lotto

Heeft op 27 juni 2016 om 09:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Seeleib,

Wij hebben uw klacht via Klacht.nl ontvangen en graag geven wij u hierop de volgende reactie.

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij inmiddels telefonisch contact gehad. Hierin hebben wij doorgegeven dat wij u en uw dochter de bandopname van het gesprek tussen uw dochter en de telefonische verkoper, hebben toegestuurd. Op basis van de gemaakte afspraken in de bandopname, zullen wij u in uw verzoek om restitutie, niet tegemoetkomen.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Lotto, Afdeling Klachten

Alle klachten die gemeld zijn door annemie1