Klacht: Nooit iets besteld: incasso gekregeb

op 14 juli 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Product Quikmax in de brievenbus gevonden van luxstyle terwijl ik nooit iets besteld heb. Nu heb ik een incasso bericht gekregen en is het bedrag verdubbeld. Terwijl ik het product al terug verzonden heb. Zij beweren nooit iets ontvangen te hebben. Ik ben eerlijk geweest en aangegeven dat ik iets heb gekregen en dat ik het niet besteld heb en weer terug verzonden. Nu dreigen ze me dat ik binnen 5 werkdagen moet betalen anders geven ze dossier door aan deurwaarder. Dit is toch absurd voor woorden.

Dat zij stoppen met brieven versturen en dreigementen met overgaan tot betalen. Ik heb niets besteld en wil er ook niet voor betalen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 23 juli 2017 om 23:48 geantwoord

Beste klant,
In uw e-mails aan ons geeft u aan dat u geen bestelling heeft geplaatst. Indien u van mening bent dat u de bestelling LXNL5987876 absoluut niet zelf heeft geplaatst, kunnen wij u adviseren aangifte te doen bij de politie wegens identiteitsfraude. Wij zien dan graag een kopie van uw aangifte tegemoet.
Wij hebben tot op heden uw retourzending niet ontvangen. Wij verzoeken u vriendelijk om een bewijs van verzending te mailen naar onze klantenservice via info@luxstye.nl . De factuur kan slechts worden gesloten indien wij de volledige betaling of de producten in goede orde retour hebben ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pmehrdad