Klacht: NOOIT IETS BESTELD;

op 29 juli 2017 over puzzel4U in de categorie Internetshops - Algemeen

was in verlof in Cyprus van 15.6.2017 tot 28.6.2017. ik kreeg telefoon van een dame die mij een heleboel vertelde en vroeg of ik akkoord was en wilde dat ik dat bevestigde wanneer zij haar bandopnemer inschakelde. Ik wilde dat niet en zegde maar altijd’ ik kan U niets bevestigen’, stuur Uw informatie maar door en wanneer ik uit verlof ben zal ik het eens lezen en dan zien wij wel. Dus ik heb niets besteld laat staan een akkoord gegeven voor wat dan ook.
Ik ben uit verlof, krijg een mail dat ik een cadeau heb gekregen (dat ik helemaal niet heb gekregen) en dat ik wat later een puzzel boek zou ontvangen in de loop van volgende week. Daarop heb ik direct gereageerd met email dat ik niets wens te ontvangen en dat puzzelen
helemaal mijn hobby niet is..Dat boek is toch gekomen en ik heb het naar de post gedaan met terug naar afzender.
Nu krijg ik een rekening en zou ik 9.95 euro moeten betalen voor iets dat ik niet besteld heb, met dan nog een bedreiging dat zij wanneer ik niet betaal een incassobureau inschakelen. Ik ga niet betalen omdat ik
100% zeker ben dat ik ben misbruikt. En zij niet kunnen bevestigen dat ik een bestelling hoe dan ook zou geplaatst hebben. Ik woon ook in een zorgcenter en de verantwoordelijke heeft mij ook bevestigt, dat er voor mij niets is aangekomen.

Ben tevreden wanneer deze zaak opgelost wordt, dit is duidelijk een
misbruik van de firma bij de consument.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over puzzel4U

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over puzzel4U nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door snap niet wat je bedoeld