Klacht: Nooit iets besteld

op 13 juli 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Mijn vriendin heeft via facebook op een advertentie geklikt om te zien wat het was maar geen bestelling gedaan.
Wij krijgen nu een herinnering in de bus die wij uiteraard niet gaan betalen omdat er niets besteld is.
Dit bedrijf is al eens in het programma “Opgelicht” geweest.

Als zij stoppen met herinneriingen sturen en excuses aanbieden.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 24 juli 2017 om 00:01 geantwoord

Heeft op 24 juli 2017 om 13:09 geantwoord

Luxstyle stuurt mij een juridisch formulier waarmee je door ondertekening impliciet zou verklaren dat je klant bent . Dus dat je wat besteld zou hebben wat niet zo is.
Ik heb inmiddels melding gemaakt van deze oplichting/fraude/ chantage of hoe het ook mag heten bij het avro/tros programma \"Opgelicht\" daar zijn al ruim 1900 slachtoffers van dit bedrijf hun beklag komen doen.
Mijn volgende stap is aangifte tegen Luxstyle doen bij de politie. De ip6 adressen die ik op mijn apparatuur heb corresponderen ook niet met het adres die Luxstyle mij gemaild heeft. Maar ik geef geen identiteitsfraude aan bij de politie maar fraude/oplichting door Luxstyle.

Alle klachten die gemeld zijn door Niels1952