Klacht: Nooit en nooit meer sunparks

op 17 augustus 2016 over Sunparks in de categorie Vakantieparken

Beste Sunparks,

Wij zouden een week verblijven op sunparks kempensemeren van 1 augustus tot 8 augustus.
Gelukkig zijn wij op 5 augustus naar huis gegaan!
Het is ons echter zeer slecht bevallen. Het begon bij het inchecken, dat wij een uur later ons huisje in konden ivm de schoonmaak. Is al lang wachten met 2 kinderen, maar oke prima.
In het huisje waren er in totaal 6 lampen stuk. Bij de receptie aangeven maar helaas niemand meer gezien. Gelukkig hadden we een nachtlampje voor in het stopcontact van onze dochter.
Het allerergste wat jullie niet aangeven is dat er geen traphekje aanwezig is…… Aangezien wij kinderen voor veiligheid van brand en inbraak niet beneden laten slapen, is dit vervelend voor een 3 jarige……. En ja dus, onze dochter is deze week van de trap gevallen! Heel gelukkig stond onze zoon onderaan de trap om de ergste val op de plavuizen te breken.
En nog maar te zweigen over de viezigheid en onwijs muffe lucht en verouderde huisjes……….je kunt amper buiten op de plekje zitten in de jungle…… Op het park lagen kussens en kapotte wasrekken of pannen als we gingen wandelen.
Kortom, niks vergeleken bij Centerparks. Als je koffie wilt drinken in het zwembad gaat dit niet….. Het loket gaat om 12uur open! De meeste pashokjes zijn kapot of afgebroken. Zoooo jammer, zo geen onderhoud. Dan de receptie…. Die zat vroeger bij de parkeerplaats…. Makkelijk en handige lokatie. Hoe kunnen jullie bedenken de receptie op de plaza te plaatsen!!! Zo ongastvrij! Het personeel snapt er ook niets van! Op deze lokatie kunnen jullie een leuk podium maken voor de mini disco bijvoorbeeld!
Na 2 dagen friet, gingen wij koken, maar kwamen er om 18.00 achter dat er stroomstoring was. Goede tegemoetkoming waren de bonnen voor het eten, alleen aten we met de kids om 20.30, omdat er zoveel mensen in de rij stonden, en rauwe pizza omdat het zo druk was!!!!! Jullie hebben gewoonlijk in het hoogseizoen al te weinig personeel ingezet, maar op deze avond was het helemaal triest.
Er is nergens geld ingestoken!! Werkelijk waar………. Geen animatie, geen live muziek, geen minidisco…… Geen bingo, helemaal niets in het hoogseizoen.
Na de dierentuin en de ballenbak hadden we het wel gehad.
En we boekte 3 dagen van te voren omdat we even leuk weg wilden……. Wij hebben namelijk al 3 jaar pech met vakantie, met ziektes en schouder uit de kom. Wij dachten we blijven dicht bij huis en bij een ziekenhuis en boeken last minute………
Deze last minute kostte bijna 900 euro!! 900 euro voor een week! En het is net een midweek vol te houden!!!
Als jullie eens iets met alle recenties zouden doen…….. Positieve feedback…… Er is werkelijk waar niemand, maar dan ook niemand die terug komt in de Kempense meren!!
Geen speelplekje tussendoor…… Iedereen kan het park zomaar op en overal struikel je over het afval…… Als je een drankje wilt, moet je een half uur zeker wachten. We hebben veel mensen gesproken die het echt niet naar hun zin hadden……
Wat wij hopen is dat jullie ons tegemoet komen met een redelijk bedrag terug te storten.
Dat wij gewoon betalen voor een midweek….. En dat wij deze 2 weken hievan nog leuke dingen kunnen doen met onze kinderen.

Afwachtend op u reactie,

Vriendelijke groet,

Fam. Benders

Geld terug gestort krijgen of een midweek in de herfstvakantie op een park van moederbedrijf centerparcs in nederland

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sunparks over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sunparks in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sunparks een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sunparks

Heeft op 18 augustus 2016 om 09:33 geantwoord

Heeft op 19 augustus 2016 om 12:58 geantwoord

Wij hadden meer verwacht dan een voucher. Wij hebben lang moeten sparen om eindelijk met het gezin om op vakantie te kunnen. Het allerleukste van de hele vakantie was terug naar huis gaan, dat zegt genoeg!
Waar wij genoeg meenemen is om de vakantie op nieuw te beleven voor een midweek in de herftvakantie in nederland in een park van centerparcs

Alle klachten die gemeld zijn door FerdyB