Klacht: Nooit besteld

op 13 juli 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Alleen op Facebook gekenmerkt
Ineens had ik bestel. Via mail gemeld. Ons email adres van Facebook. Mail heb ik niet besteld maar was al verzonden. Nooit iets ontvangen. Wel herinnering. Formulier ondertekenen. Maar met aantekening niet besteld. Maar ik moet het formulier opsturen en ondertekenen zonder opmerking.

Gewenste Oplossing:

Als rekening is gecrediteerd op basis van het formulier met aaantekening. Ik teken niet voor onwaarheden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 18 augustus 2017 om 21:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jolanda kruissel