Klacht: NonStopPlayer niet geleverd

op 27 april 2017 over NonStopPlayer in de categorie Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 14-3-2017 voor € 99 een NonStopPlayer besteld en gelijk via IDEAL betaald.. Bestelnummer 577
Eerst een bericht gehad dat de voorraad op was en nadien, op 13-4-2017, een bericht ontvangen dat de player niet meer geleverd mag worden en dat het betaalde bedrag teruggestort zou worden op mijn rekening. Tot heden echter niets ontvangen en ook op een mail van mij naar multimediaexpertnl@gmail.com wordt niet gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als het betreffende bedrag op mijn rekening terug wordt gestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NonStopPlayer

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NonStopPlayer nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sniffer