Klacht: nog steeds wachtend op mijn geld

op 27 januari 2014 over Uitbieden.nl in de categorie Online Veiling

ik stuur steeds mails naar uitbieden.nl
laatst werd er gezegd dat ze geen problemen bij de teleffon konden vinden en dat het goed werkte en werd er gevraagd of ik gebruik wilde maken van de garantie, maar in het begin lijkt het alsof de telefoon goed werkt, maar na een gesprek met de telefoon te hebben uitgevoerd valt de telefoon zomaar uit en begint pas te werken als ik het aansluit aan de oplader en de batterij is ook heel zwak, daarom antwoordde ik dat ik geen gebruik wilde maken van de garantie en toch mijn geld terug wilde.
sindsdien wacht ik op een antwoord van uitbieden.nl
ik weet niet hoeveel mails ik moet sturen en hoeveel maanden we er nog over moeten doen voordat ik mijn geld terug krijg maar ja.
wilt u zo vriendelijk mogelijk zijn om zo snel mogelijk mijn geld terug te storten op mijn rekening

alvast bedankt..

ik wil geen gebruik van de garantie maken ik wil heel graag mijn geld terug want heb namelijk al een nieuwe telefoon aangeschaft die wel goed werkt. bedankt

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Uitbieden.nl over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Uitbieden.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Uitbieden.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Uitbieden.nl

Heeft op 27 januari 2014 om 19:56 geantwoord

Beste Uitbieder,

Zoals per mail reeds aangegeven, valt uw product buiten de annulering periode. Daarnaast zien wij veel gebruikerssporen, hierom kunnen wij de veiling niet annuleren.
Wel gaan wij uw telefoon ter reparatie opsturen, waarna wij verwachten dat dergelijke problemen zich niet meer zullen voorkomen.

U bent een koopovereenkomst aangegaan bij het winnen van deze veiling, alle voorwaarden staan ook vermeld in onze algemene voorwaarden.
Mocht uw product na reparatie nog altijd niet werken ( waar wij vanuit gaan dat het gerepareerd geen problemen moet opleveren) dan zullen wij opzoek gaan naar een andere passende gezamenlijke oplossing.

Groet,

Uitbieden.nl

Alle klachten die gemeld zijn door eminealper