Klacht: Nog steeds niks gehoord

op 14 januari 2014 over Walibi Holland in de categorie Attractiepark

Na ongeveer 3 maanden nog steeds geen antwoord van Walibi Holland over de geweigerde haunted house tickets van Haunted Holidays.
Ik heb Walibi Holland al een stuk of 4 keer erover gemaild, kennelijk kunnen ze andere mensen wel een mail terug sturen over informatie over het park, maar GEEN klacht afhandelen.
Met de Halloween Fright Nights weet ik dat het druk is in het park en daar heb ik vrede mee, maar niet dat als ik ruim 30 minuten voor de haunted house opengaat al in de rij sta te wachten voor mijn entree tijd en dan tenslotte ruim een uur moet wachten omdat mensen niet doorlopen en de ticketscan gewoon weg niet doorwerkte.
Hierdoor werd mij verteld dat ik dan eerder in de rij had moeten staan! dus €24,- weggegooid geld dankzij Walibi Holland!
Jammer dat Walibi Holland dus geen enkele klacht oplost door hun eigen fouten.

Mijn geld van Haunted Holidays (4x €6,-) terug en een fatsoenlijk antwoord ipv niks van je laten horen!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Walibi Holland

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Walibi Holland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door niels ,,