Klacht: Nog steeds niets ontvangen.

op 18 mei 2020 over Hondje Gezond in de categorie Internetshops - Dieren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben op 13320 een mandje besteld voor in de auto. Hebben direct betaald online en tot op heden niets ontvangen. Op mails reageren ze altijd met geduld, maar na 2 maanden mag het er wel al zijn. Op de site kan je je bestelling tracken maar de ordernummer die we van hun kregen is niet bekend in hun systeem…

Gewenste Oplossing:

Geld terugkrijgen en liefst opdoeken van frauduleuze sites als deze!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hondje Gezond

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hondje Gezond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wowgleek