Klacht: Nog steeds niets gekregen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb 23 mei al besteld en betaald en nog steeds niets gekregen! Ben al zonder producten op vacantie geweest.
Kreeg al het idee zou het oplichterij zijn mede door de schrijfwijze van de taal(veels te lange tijd, ongelovelijke drukte) en met wat googlen kwam ik op deze site met meerdere gedupeerden blijkt dus!!!!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Levering binnen 1 wk zonder verdere smoesjes en anders geld retourneren als dat niet waargemaakt kan worden en ik doe aangifte van oplichting!!De 1e en meteen ook laatste keer dat ik bij hen besteld heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door onlinesunshop.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat onlinesunshop.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

onlinesunshop.com

Heeft op 12 juli 2012 om 11:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klant,

Wij vinden dit erg vervelend voor u en gaan dit doorgeven aan de klantenservice.
De klantenservice zal u benaderen en met een passende oplossing komen.
Iedereen die bij ons besteld ontvangt uiteraard de bestelde producten of ontvangt het geld retour.

Met vriendelijke groet,

Online Sun Shop

Alle klachten die gemeld zijn door elsvandenbrink