Complaint: NOg steeds niets gehoord van reparatie laptop die intussen al zevenenhalve week?! weg is

on 17 juli 2012 about in category Computerwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heb op 8 juni de laptop van mijn dochter naar Paradigit filiaal Roosendaal gebracht, er zit na het dichten en openen van de laptop ineens een gebarsten scherm (aan de binnenkant), volgens Paradigit geen garantie, maar had gelukkig zo’n verzekering afgesloten. Ik zou binnen 2 weken offerte krijgen die ik dan moest goedkeuren, dan zou de laptop worden gemaakt. Ook moest ik toestemming geven om eventueel de harde schijf te wissen, anders zou er waarschijnlijk geen reparatie volgen. Nu wilden wij dat natuurlijk liever niet omdat we niets van de schijf hadden kunnen halen omdat het beeldscherm stuk was, maar ja, ding moet gemaakt, dus toch maar ja gezegd 🙁 Intussen zijn we dus al een heel aantal weken verder en het enige wat ik hoor van de laptop is dat ze geen gegevens hebben en dat ze het gaan uitzoeken, gisteren nog maar een keer gebeld en ik zou die dag worden terug gebeld, u raadt het al,…………NIETS!!!!!! Waar is die laptop?? en wordt hij ooit nog gemaakt zonder dat de harde schijf wordt gewist!

6 years ago - Complaint is picked up by

Comment by poster of the complaint sjaakie240

6 years ago - als wordt gedaan wat er nu is aangegeven ben ik dik tevreden!

6 years ago - Complaint is solved by

6 years ago - User added a review about the solution that posted