Klacht: NOg steeds niets gehoord van reparatie laptop die intussen al zevenenhalve week?! weg is

op 17 juli 2012 over Paradigit in de categorie Computerwinkels

Heb op 8 juni de laptop van mijn dochter naar Paradigit filiaal Roosendaal gebracht, er zit na het dichten en openen van de laptop ineens een gebarsten scherm (aan de binnenkant), volgens Paradigit geen garantie, maar had gelukkig zo’n verzekering afgesloten. Ik zou binnen 2 weken offerte krijgen die ik dan moest goedkeuren, dan zou de laptop worden gemaakt. Ook moest ik toestemming geven om eventueel de harde schijf te wissen, anders zou er waarschijnlijk geen reparatie volgen. Nu wilden wij dat natuurlijk liever niet omdat we niets van de schijf hadden kunnen halen omdat het beeldscherm stuk was, maar ja, ding moet gemaakt, dus toch maar ja gezegd šŸ™ Intussen zijn we dus al een heel aantal weken verder en het enige wat ik hoor van de laptop is dat ze geen gegevens hebben en dat ze het gaan uitzoeken, gisteren nog maar een keer gebeld en ik zou die dag worden terug gebeld, u raadt het al,…………NIETS!!!!!! Waar is die laptop?? en wordt hij ooit nog gemaakt zonder dat de harde schijf wordt gewist!

zsm de laptop terug, netjes gemaakt , welgemeende excuses ipv allemaal ongeĆÆnteresseerde werknemers en de telefoonkosten die ik heb moeten maken vergoed!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Paradigit in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht sjaakie240

5 jaren geleden - als wordt gedaan wat er nu is aangegeven ben ik dik tevreden!

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Paradigit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Paradigit

Heeft op 19 juli 2012 om 11:16 geantwoord

De serviceafdeling heeft de notebook met een spoedmelding bij het reparatiecentrum doorgezet.
Als compensatie voor de gemaakte telefoonkosten en de lange reparatieduur bieden wij de klant een tegemoetkoming van 50 euro.
Daarnaast bieden wij onze excuses aan voor alle geleden ongemakken.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Paradigit beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door sjaakie240