Klacht: Nog steeds niet benaderd

op 21 juli 2017 over Happy Bodies in de categorie Lifestyle winkels

Ik heb 14-03-2017 een klacht gemeld naar Happy Bodies, en zie dat er niets mee gedaan is!

Mijn Klacht
Ik heb mij gemeld bij ledenadministratie van HB over feit dat ik in scheiding lig en de kosten voor sportschool niet meer kan betalen ivm onzekerheid waar ik kom te wonen. Nu heb uitleg gegeven over deze situatie en was daar geen begrip voor vanuit HB En hun motivatie is dat ik de voorwaardes heb geaccepteerd en dat ik het volledige abonnement zal moeten uitzitten(24maanden) als tegen voorstel zeiden ze dat indien ik het bedrag met €10,- verhoog er een jaar vanaf bent. Ik heb hierop aangegeven dat ik het voorstel belachelijk vind dat er in de voorwaardes niets staat beschreven over de privé situatie. Ik voel mij erg onbegrepen in deze kwestie. Ik heb daarom ook mij beklag gedaan en dat ik graag een ander voorstel wil. Ik heb inmiddels 7 maanden €49,- betaald zonder enige services gebruikt te hebben.
En ze blijven volhouden dat het niet mogelijk is om eerder te stoppen tenzij ik het €10,- extra betaal zodat ik 01-05-2017 er vanaf kan zien.
Ik heb hierop ook aangegeven dat er niets persoonlijks in voorwaardes geschreven staat op persoonlijk gebied en niets over staat wanneer de situatie veranderd. Ik hoop dat ik er spoedig vanaf kan zijn, ik heb inmiddels 7 maaanden betaald voor niet gebruikte diensten.

Gewenste Oplossing
Ze mijn abonnement kwijt schelden zonder extra kosten. En begrip hebben voor dit soort situaties.

Gewenste Oplossing

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Happy Bodies over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Harnoherman