Klacht: Nog steeds mijn geld niet terugbetaald

op 21 juni 2021 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ivm corona is mijn vlucht op 7 juli 2020 gecanceld. Ik had mijn vlucht via Skyscanner bij supersaver geboekt. Nadat mijn vlucht was gecanceld heb ik een email gekregen van Supersaver dat zij bezig waren om mijn geld bij de luchtvaartmaatschappij terug te vorderen. Vanaf dat moment heb ik niets meer vernomen. Ik heb een aantal mails gestuurd, maar geen antwoord. Ik heb Turkish Airlani gebeld en hoorde dat zij al maanden geleden het bedrag hebben overgemaakt naar Supersaver. Ik wil zsm mijn geld, maar ik kom niet in copntact met supersaver.

Gewenste Oplossing:

Als Supersaver mijn bedrag zsm terugstort op mijn rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SerkanDemir