Klacht: Nog steeds mijn geld niet terug op mijn rekening na niet leverbaar product

op 06 september 2018 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Ik word al dagen aan het lijntje gehouden door Andre van der Velden.
Op 3 augustus heb ik 95,80 betaald voor een torenventilator, na dagen aan het lijntje te zijn gehouden vwb de levering, bleek dit product ineens niet leverbaar. Binnen 14 dagen zou ik mijn geld terug op mijn rekening hebben. Vandaag zijn we 3 weken !!! verder en nog steeds heb ik mijn geld niet terug. Steeds komt Andre van der Velden met excuses, ondertussen word ik steeds bozer. IK WIL MIJN GELD TERUG!!!!

Wat vervelend om te vernemen dat je het nog niet terug hebt gezien op je rekening.
Ik heb het nagevraagd bij de financiële-afdeling. Die zeggen dat er een kleine storing is geweest, dit wil voor jou betekenen dat het geld halverwege volgende week op de rekening moet staan.

Excuses voor het ongemak! Ik had liever gehad dat je het geld al op de rekening had gehad!

Van: rschippers9
Verzonden: woensdag 5 september 2018 13:05:30
Aan: Marktplaatsaanbieding EcomSupply
Onderwerp: Re: Gegevens nieuwe Marktplaats Aanbiedingen case [ ref:_00D30oiTn._5001O1LJPUF:ref ]

Ik heb zojuist weer op mijn rekening gekeken. Het is nog steeds NIET gestort.
Je zegt dat t wel gestort is, dit is echter NIET waar. Je zegt het vervelend te vinden maar ondertussen word ik alleen maar bozer.
Ik ben dit helemaal zat en ga aangifte doen van oplichting.

Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.

——– Oorspronkelijk bericht ——–
Van: Marktplaatsaanbieding EcomSupply
Datum: 05-09-18 11:52 (GMT01:00)
Aan: rschippers9@upcmail.nl

Beste Ruud,
Wat vervelend om te vernemen dat je het nog niet retour hebt gezien op je rekening.
Het bedrag is terug gestort op de rekening waarmee je de order betaald hebt.
Je zou de betaling terug moeten vinden onder de naam: Worldpay, dit is ons betaalplatform.

Van: info@marktplaats.nl
Verzonden: dinsdag 4 september 2018 14:55:17
Aan: Marktplaatsaanbieding EcomSupply; KJD@marktplaats.nl
Onderwerp: Gegevens nieuwe Marktplaats Aanbiedingen case [ ref:_00D30oiTn._5001O1LJPUF:ref ]

Marktplaats.nl

Goedendag,

Wij hebben een nieuwe Marktplaats aanbieding case ontvangen. Hieronder treft je de relevante gegevens aan:

Case oorsprong: Marktplaats Aanbieding
Tegoedboncode:
Ordercode:
Onderwerp: Anders
Vraag klant: Hallo,

Op 3 augustus 2018 heb ik een torenventilator besteld en betaald.
Na enige tijd aan het lijntje te zijn gehouden vwb de levering, kreeg ik zoals ik verwacht had een mail met de mededeling dat de torenventilator niet leverbaar was.
Op 16 augustus heb ik geantwoord op een mail dat ik mijn geld gecrediteerd wil hebben op mijn rekening.
Zoals je kunt zien in ontstaande mail zou mijn geld binnen 14 dagen worden gerestitueerd.
We zijn nu ruim 14 dagen verder maar ik heb mijn geld nog steeds niet op mijn rekening gestort gekregen.

Ik ben hier zeer boos over, ik betaal een product wat uiteindelijk niet geleverd wordt.
Mij wordt beloofd dat ik mijn geld binnen 14 dagen gerestitueerd krijg en vervolgens zit ik nog steeds op mijn geld te wachten.
Dit is te belachelijk voor woorden, ik moet wel meteen betalen voor iets wat niet geleverd kan worden, maar vervolgens kan ik naar mijn geld fluiten.
Dit slaat echt nergens op, hoeveel moeite kost het nu werkelijk om mijn geld terug te storten????
Als dit nog lang gaat duren ga ik hier melding van maken bij het televisie programma Opgelicht.
Want zo voel ik mij op dit moment.

R.Schippers

From: Marktplaatsaanbieding EcomSupply
Sent: Monday, August 20, 2018 9:37 AM
To: Ruud Schippers
Subject: Re: Crediteren niet leverbare torenventilator

Beste Ruud,
Je geld wordt binnen 14 dagen gerestitueerd, dit wordt doorgevoerd door Worldpay en niet door Marktplaats Aanbieding zelf, we hopen dat je hier begrip voor hebt.

Van: Ruud Schippers
Verzonden: donderdag 16 augustus 2018 17:26:45
Aan: Marktplaatsaanbieding EcomSupply
Onderwerp: Crediteren niet leverbare torenventilator

Hallo,

Wij kiezen voor Optie 3) Het bovengenoemde product wordt gecrediteerd.

Ordernummer: EPATI4OBLB
Marktplaats Aanbieding: Luxe Torenventilator met 3 verschillende standen
Totaalbedrag: € 95,90 (Reeds voldaan

Als mijn geld op mijn rekening staat!!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruud 02