Klacht: nog steeds geen tickets ontvangen !

op 29 februari 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb 31 oktober 2015 4 tickets voor Stan van Samang die op 4 maart 2016 (vrijdag dus) een concert geeft in de Ethias Arena besteld. Ik kreeg toen de mail dat mijn bestelling in orde was en ik de tickets tot 1 week voor het concert kon ontvangen maar ik heb nog steeds geen tickets gezien! Ik heb 24 februari een mail gestuurd om te vragen waar mijn tickets blijven en toen heb ik het antwoord gekregen dat mijn tickets nog niet geleverd zijn en ze hun best doen om ze nog tijdig te kunnen bezorgen aan mij dit kon tot 3 uur voor het concert zijn. En anders zou ik mijn geld terug krijgen. Maar diegene waar wij mee naar het concert gaan moet vanuit Ierland naar hier komen dus zou ik het voor haar zeer spijtig vinden als ze niet naar het concert zou kunnen gaan omdat ze toch veel geld moet betalen aan haar vliegtuigtickets om hier te geraken!

Ik wil tijdig mijn tickets ontvangen zodat we toch naar het concert kunnen gaan vrijdag!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 30 mei 2016 om 13:49 geantwoord

Beste mevrouw Braile,

Zoals u weet heeft u uiteindelijk geen tickets van ons ontvangen.

Onze excuses voor de manier waarop uw order is verlopen. Wij vinden dit nog steeds ook erg vervelend.

Wij hopen u van harte in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.

Het team van Ticket Tribune .

Alle klachten die gemeld zijn door Anais Braile