Klacht: nog steeds geen terugbetaling!!! We naderen 30 dagen!

op 03 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb kaarten besteld voor Sensation op 7 juli. een week van te voren te horen gekregen dat deze niet geleverd konden worden. Genoodzaakt om nogmaals geld uit tegeven om kaarten te bemachtigen! Ik ben in gegaan op het voorstel van Ticketloket om de bestelling te annuleren. Graag wil ik mijn geld terug 425 euro!!! Ik heb al een aantal mailtjes gestuurd, maar tot op heden heeft niemand mij van ticketloket.com fatsoenlijk antwoord gegeven. Ik wil mijn aankoopbedrag z.s.m. teruggestort hebben!!! We naderen de 30 dagen, maar nog steeds geen geld terug!!!!! Schandalig.

Met een reactie op mijn mail en een hele snelle terugbetaling. Eigenlijk zou de terugbetaling incl de door hun ontvangen rente moeten zijn! Ronduit schandalig!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 04 juli 2012 om 23:12 geantwoord

Inmiddels is er contact geweest met de klant om de klacht op te lossen

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Ticketloket.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door JerryRoos