Klacht: nog steeds geen terugbetaling ontvangen

op 26 juli 2016 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 28 juni heb ik een klacht ingediend over een bestelling van 9 mei jl. bij Dealdigger. Daarbij was mijn betaling 2 maal afgeschreven. De klacht werd gehonoreerd, er zou terugbetaling plaatsvinden van € 22,90 op mijn rekening. Ik moest er rekening mee houden dat dit enige tijd kon duren. Nu – 4 weken later (en 11 weken na de dubbele betaling) – heb ik nog altijd mijn geld niet terug.

Gewenste Oplossing:

Terugstorting van € 22,90 op mij rekening deze week! Daarnaast zou ik het zeer op prijs stellen als ik ook nog iets van een excuus te horen krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dealdigger

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dealdigger over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dealdigger nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 02 augustus 2016 om 11:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dat is erg vervelend en niet de bedoeling. De refund is gedaan op de rekening waarmee de aankoop is gedaan, dit is na 22-06 gedaan.
Bij de refund wordt geen Dealdigger vermeld, hierbij staat pay.nl.
Wij vragen de klant vriendelijk om nogmaals op de rekening te kijken daar de refund is gedaan, excuses voor de verwarring en het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door fjsmit