Klacht: Nog steeds geen telefoonverbinding

op 12 oktober 2016 over Onsbrabantnet in de categorie Internetproviders lokaal

Vanaf 6 oktober KLANT bij jullie.Monteur geweest, kon niet veel doen; geen signaal. 7 oktober volgende monteur, kon aansluiten, maar geen telefoon!
3 keer klacht gemeld. 10 oktober telefoon, sorry mevrouw, het wordt vandaag opgelost! Fijn.
12 oktober nog steeds GEEN TELEFOONverbinding.
Mijn zoon belt met jullie om ong.12 uur. Zou binnen het uur bericht krijgen EN vandaag telefoon!! O ja, ik kreeg vanmorgen wel een AANMANING over een factuurbedrag. Nooit een factuur gekregen! Eerst telefoon, dan betalen!!!!!!!!

Nou voorlopig nog niet

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onsbrabantnet over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Onsbrabantnet in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onsbrabantnet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onsbrabantnet

Heeft op 12 oktober 2016 om 16:51 geantwoord

Beste Paula,

Wij doen onze best om je telefoonlijn actief te krijgen, er zit helaas een technische kink in de kabel. Wij hopen dat dit snel opgelost is. Sorry voor al het ongemak, ik zet je klacht daarover door naar onze afdeling klachtafhandeling.

Facturen zijn in te zien via je MijnBrabantNet, daar worden alle facturen op geplaatst. Hier vindt je uitleg hoe je een profiel aanmaakt op deze pagina: https://www.onsbrabantnet.nl/service/klantenservice/mijnbrabantnet/Mijn-Profiel/profiel-aanmaken/

[Guido] Webcare OnsBrabantNet

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw van Waterschoot