Klacht: nog steeds geen oplossing

op 26 april 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Voor de zoveelste keer mail ik “klacht telegraaf”. Telkens geven julliie aan “klacht opgelost”, maar dat is helemaal niet zo. U gaf aan dat onze klacht (het beëindigen van het abonnement) naar een andere afdeling moest, maarrrrrrr uiterlijk op 24 april zouden wij benaderd worden. Maar helaas, helemaal niets gehoord. Wij vinden dit echt ongehoord en dan druk ik het nog heel netjes uit. Wat een bedrijf, echt ongelooflijk dat dit nog in Nederland bestaat. Of denken jullie maar alles met klanten te mogen doen.
Voor de zoveelste keer, WIJ EISEN NU DAT HET ABONNEMENT BEEINDIGD WORDT. Want dit gaat alle perken te buiten. En ook nog dood leuk vermelden KLACHT OPGELOST. Niet dus. Wij willen nooit meer iets met de Telegraaf te maken hebben. Het enige wat we nog willen is een bevestiging dat het abonnement is opgezegd.

mvg. J. Derks

Voor de zoveelste keer NEE

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 28 april 2017 om 11:31 geantwoord

Geachte heer Derks,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben het bovenstaande voor u nagekeken en op 24 april bent u gebeld door een collega van ons maar helaas geen gehoor gekregen. Ook onze bezorgdienst is ingeschakeld om de bezorgklachten op te lossen en wij zien dat de krant weer goed bij u bezorgd wordt. Wij hebben uw abonnement laten beeindigen aan het einde van uw contractperiode.

Mocht u nog vagen hebben dan kunt atijd contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groeten,

BR~Webcare Team