Klacht: Nog steeds geen kaartjes ontvangen voor Coldplay concert 23 juni

op 15 juni 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb in November al mijn kaartjes voor Coldplay bij Tickettribune besteld en maakte me na het zien van al de klachten over dit bedrijf al zorgen over of de tickets geleverd zouden worden of niet. Ik heb Tickettribune daarvan op de hoogte gesteld en u had mij gerust gesteld, maar ondertussen heb ik nog steeds mijn 2 tickets niet ontvangen. Ik ben erg teleurgesteld.
Lichamelijk ben ik niet gezond en ik kan het me niet veroorloven om volgende week donderdag voor piet snot naar het concert te gaan.
Ik heb Tickettribune alweer een email gestuurd, maar heb geen reactie gehad.

Ik wil graag de kaartjes voor vrijdag 17 juni hebben ontvangen. Als dit niet mogelijk is, wil ik dat het aankoopbedrag wordt teruggestort op mijn rekening.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 16 juni 2016 om 08:26 geantwoord

Geachte heer of mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.
Uiteraard zijn ook wij niet blij met deze situatie. Wij doen er dan ook alles aan om dit zo snel
mogelijk op te lossen. Dit is niet de werkwijze welke TicketTribune normaal gesproken hanteert en het is dan ook onze hoogste prioriteit om dit netjes in orde te maken.

TicketTribune werkt met een aantal hoofdleveranciers en heeft een leveringspercentage van 98%. Wij versturen meer dan 1000 kaarten per week en slechts in een enkel geval treed er een vertraging van de levering op. Op dit moment zetten wij ons in om de vertraging van de reguliere leverancier op te lossen en zoeken wij contact met andere leveranciers om het verzendingsproces voor u te versnellen. Helaas is dat, op dit moment, nog zonder resultaat.

Zodra wij hierover positief bericht kunnen melden, wordt u hierover ingelicht per email. Wij raden u dan ook aan om uw email in de gaten te houden. Graag bieden wij onze excuses aan voor het ongemak en danken u voor uw geduld.

Heeft op 17 juni 2016 om 08:02 geantwoord

Ik vind het vreemd dat wanneer er vertraging op loopt wanneer de kaarten al in november zijn besteld. Er kan niet van iemand verwacht worden dat hij/zij pas 3 uur van tevoren weet of hij/zij naar een concert kan gaan. Ik heb de gewenste oplossing al aangegeven. Ik ben bereid om Tickettribune tot volgende week dinsdag te geven om de kaarten af te leveren, anders zou ik graag mijn geld terug willen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nic_G