Klacht: Nog steeds geen kaarten!

Wardaouja op 06 juli 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 22 juni 2 kaarten besteld en betaald voor Kevin Gates. Het concert is al over 6 dagen en heb nog geen kaarten ontvangen!

Gewenste Oplossing:

Tickets krijgen of geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 02 november 2017 om 14:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Warda Ouja,

Wij hebben per abuis een tijd lang geen notificaties van nieuwe klachten op deze website ontvangen. Graag ronden we bij deze de openstaande klachten even af.

De tickets voor Kevin Gates op 12-07-2016 in Bitterzoet Amsterdam zijn, zoals u bekend zal zijn, op 7-07-2016 per e-mail verzonden.

Met vriendelijke groet,

Het team van TicketTribune

Alle klachten die gemeld zijn door