Klacht: Nog steeds geen geld terug sinds 4 juni 2012!!!

op 16 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Uw organisatie heeft de klacht (geen kaarten voor concert 9 juni Guus Meeuwis en geen geld terug) keurig doorgespeeld naar ticketloket. Ze berichten u 3 juli) dat het is opgelost. Ik heb 2 keer een bericht ontvangen van ticketloket dat ze binnen 2-3 dagen de status van mijn restitutie zouden communiceren. Dit hebben ze niet gedaan. Op iedere mail krijg ik een standaard mail terug, maar geen geld terug. We worden hier met z’n allen voor de gek gehouden. Ik ga nu aangifte van oplichting doen bij de politie. Het gaat hier namelijk om 1151 euro!!

Gewenste Oplossing:

Geld terug!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 17:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Berkhink