Klacht: Nog steeds geen geld terug ontvangen van niet ontvangen Madonna kaarten

op 19 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen februari heb ik via ticketloket kaarten besteld voor het concert van Madonna op 7 juli jongstleden. Helaas is het ticketloket niet gelukt om deze kaarten ook daadwerkelijk te regelen. Dat was al teleurstelling 1. Maar nu, op 19 juli, is hen nog steeds niet gelukt MIJN geld terug te storten. Daarnaast verloopt het beantwoorden van de door mij gestuurde emails erg achter.

Gewenste Oplossing:

Zodra het geld weer op mijn bankrekening staat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 16:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra v.M.