Klacht: Nog steeds geen geld terug

op 13 januari 2014 over sneakers4sale.nl in de categorie Internetshops - Schoenen

Ik heb 27 november 2013 sneakers besteld bij sneakers4sale. Toen deze sneakers geleverd zijn (29-11) bleken er 2 verschillende maten geleverd te zij. (links maat 37/rechts maat 40).
De voor mij juiste maat (40) viel daarbij ook nog eens veel te ruim.
Ik wil daarom graag mijn geld terug. Ik heb hierover gemaild maar toen deed het systeem het niet volgens de het bedrijf. Ik heb toen ook gebeld (15 ct p/m) en deze mevrouw adviseerde mij de schoenen sowieso te retourneren waarbij de verzendkosten voor mijn rekening kwamen. Ik zou deze terug krijgen omdat de fout bij sneakers4sale lag.
Per email heb ik toen nog contact gehad en het bedrag zou binnen 30 dagen op mijn rekening gestort worden, het laatste emailcontact was op 09-12-13. Vorige week heb ik nog een mail gestuurd met het verzoek het bedrag nog die week op mijn rekening te storten waarop ik geen reactie meer heb ontvangen.

Mijn geld en verzendkosten (2x) terug.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar sneakers4sale.nl over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door sneakers4sale.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Lize35