Klacht: nog steeds geen geld terug

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door onlinesunshop.com in behandeling genomen

onlinesunshop.com

Heeft op 19 juli 2012 om 13:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Amanda,

Wij vinden het erg vervelend dat u ons niet heeft weten te bereiken.
Ik ga dit doorspelen aan degene die hierover gaat en hoop dit zo in de toekomst te voorkomen.

Uw terugbetaling is inmiddels in werking gezet, u heeft hiervan ook een melding ontvangen.

Mochten er vragen zijn horen we het graag.

MVG Online Sun Shop webcare team

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat onlinesunshop.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door aklijn