Klacht: Nog steeds geen folders!

op 16 maart 2020 over Axender in de categorie Reclame

Al enkele keren heb ik hier een klacht achtergelaten en elke keer wordt er er een melding bij mijn klacht het woordje ‘opgelost’ bij geplakt!
Echter na zoveel beloftes nog niks opgelost!
Schande Axender! Al een half jaar geen folders ontvangen! Ps worden jullie wel doorbetaald? Zou wel zo netjes zijn dat jullie het geld terugstorten aangezien jullie niet kunnen leveren!!

Geld terugstorten naar bedrijven aangezien jullie geen folders kunnen leveren!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 16 maart 2020 om 09:17 geantwoord

Beste mevrouw Gkakas,

Dat er bij uw melding na een reactie van ons, het woordje opgelost staat, is iets wat de site van Klacht.nl. zelf doet.

Wij kunnen ons goed voorstellen dat het voor u frustrerend voelt en het gevoel geeft dat er aan uw melding niets gedaan wordt. Echter zijn wij achter de schermen hard ons best aan het doen dat u weer folders gaat ontvangen.

Wij hebben uw melding opnieuw onder de aandacht gebracht van de lokale inspecteur en hem dringend verzocht uw melding zo spoedig mogelijk op te lossen. Wij zullen over ongeveer 2 weken contact met u opnemen om van ons uit een controle er op te houden dat uw melding echt opgelost gaat worden.

Klantenservice Axender B.V.

Heeft op 17 maart 2020 om 10:14 geantwoord

Loze beloftes! Al maanden lang!!

Alle klachten die gemeld zijn door L.G