Klacht: Nog steeds geen duidelijk bericht over NOFX

op 16 augustus 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Beste,

Ik heb nog steeds geen ticket gekregen voor NOFX en de mail die jullie sturen is exact hetzelfde als de vorige e-mails.
het is nog 2 dagen voordat het concert begint en wordt hier een beetje ongeduldig over . Graag wil ik gewoon weten of het wel of niet kan volgens mij is dat niet zo moeilijk anders lichten jullie iedereen op !

mvg,

Dawen

Ik wil mijn ticket !

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 17 augustus 2016 om 07:51 geantwoord

Geachte heer of mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.
Uiteraard zijn ook wij niet blij met deze situatie. Wij doen er dan ook alles aan om dit zo snel
mogelijk op te lossen. Dit is niet de werkwijze welke TicketTribune normaal gesproken hanteert en het is dan ook onze hoogste prioriteit om dit netjes in orde te maken.

TicketTribune werkt met een aantal hoofdleveranciers en heeft een leveringspercentage van 98%. Wij versturen meer dan 1000 kaarten per week en slechts in een enkel geval treed er een vertraging van de levering op. Op dit moment zetten wij ons in om de vertraging van de reguliere leverancier op te lossen en zoeken wij contact met andere leveranciers om het verzendingsproces voor u te versnellen. Helaas is dat, op dit moment, nog zonder resultaat.

Zodra wij hierover positief bericht kunnen melden, wordt u hierover ingelicht per email. Wij raden u dan ook aan om uw email in de gaten te houden. Graag bieden wij onze excuses aan voor het ongemak en danken u voor uw geduld.

Alle klachten die gemeld zijn door dawen1997