Klacht: Nog steeds geen aansluiting

op 04 november 2016 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Hoewel mijn buren allemaal zijn aangesloten , heb ik nog steeds geen fysieke aansluiting.ik heb getracht te bellen, maar dan wordt je na 2 minuten afgebroken, mail gestuurd, maar krijg geen antwoord.
Hoe hrijg ik werkelijk contact met deze organisatie?

Aansluiting op het glasvezel netwerk

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reggefiber over deze klacht.

Bericht van Reggefiber

9 maanden geleden - Goedenavond meneer Van Dord, Het spijt me om te lezen dat u niet tevreden bent over onze service. Allereerst wil ik u hierbij mijn excuses aanbieden. Helaas heb ik geen e-mail mogen ontvangen met daarin uw vragen. Ik heb voor u gekeken en helaas kunnen wij u niet direct aansluiten op ons glasvezelnetwerk. Wilt u toch graag gebruikmaken van diensten over het glasvezelnetwerk, dan kunt u in samenwerking met een provider een haalbaarheidsonderzoek opstarten. In een haalbaarheidsonderzoek wordt onderzocht of de technische belemmering is verholpen of kan worden verholpen, zodat u alsnog aangesloten kan worden. Van de provider ontvangt u een offerte. Omdat het in veel gevallen vaak lastig is om via internet een dergelijke aanvraag te doen, adviseer ik u om telefonisch contact op te nemen met de provider van uw keuze. Voor een overzicht van de diverse providers in uw buurt, adviseren wij u om onze website www.eindelijkglasvezel.nl te raadplegen. Wanneer u zoekt op uw plaatsnaam en op “check aanbod” klikt, verschijnt er een overzicht van de providers en de pakketten die zij aanbieden. Indien u graag door ons telefonisch op de hoogte wordt gebracht, dan hoor ik dat graag van u zodat wij u volgende week kunnen bellen voor een uitleg. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Marga Bouwhuis Klachtenteam

Reactie van de melder van de klacht Dord13

9 maanden geleden - Gaarne zou ik persoonlijk terugebeld worden. Hoe is het mogelijk dat mijn buren wel zijn aangesloten en ik niet. Er is zelfs een kabel door reggefiber aangelegd van de erfgrens van mijn woonhuis tot het pand. er dient nog een stukje over grond van mijn buurman naar de openbare weg gemaakt te worden. Dit kan door middel van een laser uitgevoerd worden. Dientegevolge begijp ik uw reactie niet.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reggefiber een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reggefiber

Heeft op 10 juli 2017 om 08:34 geantwoord

Klacht is van 2016, deze is destijds al opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Dord13