Klacht: nog niet opgelost bezorging

op 29 juni 2017 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 30 juni 2017 om 09:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Kaspers,

Bedankt voor uw melding. Wij vinden het wederom vervelend om te vernemen dat u weer geen krant heeft ontvangen. Onze afdeling Kwaliteit gaat opnieuw uitzoeken wat er aan de hand is. Wij doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat u de krant weer wekelijks van ons gaat ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Axender

Heeft op 06 juli 2017 om 20:55 geantwoord

de klacht word gewoon niet opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door Theo Kaspers