Klacht: nog niet opgelost bezorging

op 29 juni 2017 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot op heden weer geen krant ontvangen zou opgelost zijn mooie woorden en sorry wat vervelend zorg maar voor een goede bezorging

Gewenste Oplossing:

zoals al eerder gemeld gewoon onbezorgd de krant door te kunnen kijken en niet elke keer te moeten melden dat de bezorging weer niet is gelukt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 30 juni 2017 om 09:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Kaspers,

Bedankt voor uw melding. Wij vinden het wederom vervelend om te vernemen dat u weer geen krant heeft ontvangen. Onze afdeling Kwaliteit gaat opnieuw uitzoeken wat er aan de hand is. Wij doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat u de krant weer wekelijks van ons gaat ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Axender

Heeft op 06 juli 2017 om 20:55 geantwoord

de klacht word gewoon niet opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door Theo Kaspers