Klacht: nog niet opgelost bezorging

op 06 juli 2017 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

deze week weer geen bezorging gehad ze doen mooie beloftes van we lossen het zo snel mogelijk op prioriteit maar er gebeurt niets

Gewenste Oplossing:

als er wekelijks bezorging plaats vind

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 07 juli 2017 om 15:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Kapsers,

Bedankt voor uw melding. Onze afdeling Kwaliteit is al enige tijd bezig met het onderzoeken van de bezorgwijk waarin u woont. Uit diverse controles is gebleken dat de bezorging in uw wijk goed verloopt. Toch nemen wij uw klacht uitermate serieus. Onze afdeling Kwaliteit zal opnieuw aandacht geven aan uw wijk en adres, zodat u snel weer wekelijks de krant mag ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Axender

Heeft op 09 juli 2017 om 21:11 geantwoord

Weet niet waar ze hebben onderzocht maar zeker niet naar de bezorging van weekblad De Brug. Als er onderzoek gedaan zou worden controleer dan het klachtenadres

Alle klachten die gemeld zijn door Theo Kaspers