Klacht: Nog geen ticket ontvangen voor concert

op 28 augustus 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb op 10 augustus 2 kaartjes gewonnen voor een concert in ahoy. Betaling is gelijk gedaan. Nu 4 dagen voor de concert heb ik nog steeds geen kaarten ontvangen, en weet de klantenservice van vakantieveilingen ook niet hoe of wat. Ik vind dit erg slecht. Gelijk betaald en we zijn inmiddels 3 weken verder. Hoe kan dit?

Zsm mijn kaartjes voor het concert van a.s. vrijdag.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 29 augustus 2017 om 16:09 geantwoord

Beste Soraya,

Wat vervelend dat je de tickets nog niet binnen hebt. We hebben inmiddels terugkoppeling van de veilingbeheerder ontvangen. Die luidt als volgt:

\\\\\\\"Het evenement op 1 september gaat helaas niet door, daarom heeft de klant nog steeds geen tickets gehad. Het evenement wordt verplaatst naar 22 oktober 2017, de locatie blijft hetzelfde.

De klant krijgt alsnog een week voor 22 oktober uiterlijk de tickets per mail toegestuurd.\\\"

Groetjes,

Wim-webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door Sorayasoekhar@hotmail.com