Klacht: Nog geen terugbetaling gekregen

op 28 november 2016 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte.

Ik had een abonnement aangevraagd bij Macrotrends, voor twee jaar (497 euro)
Het was niet mijn bedoeling dat te annuleren, maar door heel droeve omstandigheden, kan ik niet anders.
Ze hadden beloofd, dat men zonder problemen het abonnement kunnen opzeggen.
Nu heb ik al 4 mails gestuurd en nog altijd niks ontvangen.
Wilt u me AUB helpen indien mogelijk. Het is voor mij een ramp, als dat niet lukt, gezien de kosten die mij te wachten staan.
Heel veel dank bij voorbaat.
Vriendelijke groetjes

Philips Nelly

Mijnheer Anaerts heeft mijn rekeningnummer.

Gewenste Oplossing:

Ik zou het ongelovig waarderen, indien er een oplossing mag komen
Ik heb dag geld nu nodig.
Misschien kan ik in de toekomst, opnieuw abonneren, als alle ellende
voorbij is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 30 november 2016 om 14:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van docdata payments

7 dagen geleden - Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit. Wij hebben de contactgegevens van de desbetreffende webshop naar de klant gestuurd zodat de machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Peken