Klacht: Nog geen kaarten voor the cranberries

op 01 mei 2017 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Paar maanden geleden kaarten besteld voor the cranberries. Het evenement is volgende week. Nog geen kaarten. Veel email contact gehad. ” we streven ernaar de kaarten een week voor aanvang te leveren” ik heb hier echt slapeloze nachten van. Ontzettend veel geld betaald en weet niet waar ik aan toe ben.

Kaarten voor vrijdag binnen hebben

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

Bericht van Ticket tribune

3 maanden geleden - Beste mevrouw Kneepkens, Wij begrijpen dat dit een vervelende situatie is, onze excuses hiervoor. Echter wachten wij momenteel nog op een late levering van onze leverancier, wij streven er inderdaad naar om de kaarten deze week te versturen via de e-mail. Wij zullen u donderdag voor 17:00 uur uitsluitsel geven over de kaarten die u bij ons heeft besteld. Mochten wij de kaarten niet op tijd kunnen leveren voor u zullen wij het volledige aankoopbedrag retourneren naar de rekening van herkomst.

Reactie van de melder van de klacht Anne112

3 maanden geleden - Beste, Ik ga er vanuit dat ik wel kaarten heb besteld die gewoon nog te krijgen waren, of word er gegokt met het inkopen ervan? Ik hoop dat ik de kaarten krijg. ( als ze dan ook echt zijn )Anders erg jammer van mijn 300 euro. Had toch liever naar het concert gegaan.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anne112