Klacht: Nog geen kaarten concert Cold Play

op 13 juni 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb in november 2015 2 kaarten besteld en betaald(258 euro) voor een concert op donderdag 24 juni 2016. Tot op heden heb ik nog geen toegangsbewijzen ontvangen.Ik heb de organisatie hiervan op de hoogte gesteld.Hun antwoord is dat de kaarten in de week voor het concert worden bezorgd.Ook vandaag,maandag 13 juni, heb ik nog een verontrustende mail aan Ticket tribune gestuurd maar geen reactie mogen ontvangen.Ik heb hier een naar onderbuik gevoel over.

Wanneer de kaarten zsm aangetekend worden bezorgd.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 16 juni 2016 om 08:27 geantwoord

Geachte heer of mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.
Uiteraard zijn ook wij niet blij met deze situatie. Wij doen er dan ook alles aan om dit zo snel
mogelijk op te lossen. Dit is niet de werkwijze welke TicketTribune normaal gesproken hanteert en het is dan ook onze hoogste prioriteit om dit netjes in orde te maken.

TicketTribune werkt met een aantal hoofdleveranciers en heeft een leveringspercentage van 98%. Wij versturen meer dan 1000 kaarten per week en slechts in een enkel geval treed er een vertraging van de levering op. Op dit moment zetten wij ons in om de vertraging van de reguliere leverancier op te lossen en zoeken wij contact met andere leveranciers om het verzendingsproces voor u te versnellen. Helaas is dat, op dit moment, nog zonder resultaat.

Zodra wij hierover positief bericht kunnen melden, wordt u hierover ingelicht per email. Wij raden u dan ook aan om uw email in de gaten te houden. Graag bieden wij onze excuses aan voor het ongemak en danken u voor uw geduld.

Alle klachten die gemeld zijn door C van Stroe