Klacht: Nog geen geld ontvange

Ev.a.x op 10 oktober 2019 over United Wardrobe in de categorie Markten en Braderieën

Ik heb een hoesje verkocht voor 1 euro. als het goed is heeft de koper al het paketje, want ik heb hem al2 weken geleden op gestuurd, maar kan geen track en trace code zien. De koper reageert ook niet meer op mijn berichtjes in de chat. Hoe ontvang ik nu het bedrag? Het gaat om €0,92 verzendkosten ookal is dit weinig toch is het een product die ik heb verkocht en vraag er gewoon geld om.
Wat moet ik hier nu aan doen?

Als ik mijn geld binnen heb gekregen.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over United Wardrobe

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over United Wardrobe nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door United Wardrobe in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat United Wardrobe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

United Wardrobe

Heeft op 02 januari 2020 om 14:39 geantwoord

Beste Eva,

Bedankt voor je bericht. Ten eerste excuses voor onze late reactie. Helaas waren wij niet actief op dit platform.

Ik zie dat je reeds contact hebt gehad met mijn collega! Omdat de zending langer dan 14 dagen onderweg was en de koper niet meer heeft gereageerd in de chat, hebben wij de order automatisch voltooid.

Mocht er nog wat onduidelijk zijn, weet je ons te vinden!

Vriendelijke groet,
Suzan - Team United Wardrobe

Alle klachten die gemeld zijn door Ev.a.x