Klacht: Nodeloze plaatsing van men zoon van6 en dochter van volgende week 5.

op 28 mei 2020 over Bureau Jeugdzorg in de categorie Overheid

Beste ik ben ten einde raad aangaande de al 3jaar durende strijd met moeder die borderline heeft en iedereen van SDJ zodanig gemanipuleerd, dat niemand nog geloofd wordt, er is sinds 2maand een wisselende Verblijfs regeling tussen mezelf en de nicht van de moeder, er is dus geen enkele reden om de kids te plaatsen en gisteren terwijl we vragen om eindelijk een definitieve regeling te treffen krijgen we te horen dat ze naar de nieuwe toren moeten om de structuur en stabiliteit van de kids, mijn zoontje van 6 was 5weken te vroeg geboren e’de heeft last van verlatingsangst mijn dochter is een schat van een kind, helemaal niet zorgwekkend qua gedragingen enkel dat moeder niet de capaciteit heeft om de kids bij haar te houden dagdagelijks, en ik heb alles gedaan wat er gevraagd werd en mag ze sebiet gaan afzetten aan de nieuwe toren te Borsbeek.

Graag uw hulp en bijstand hierbij, ben ten einderaad en aub help ons.

Als de kids bij mij en partner terug zijn waar ze horen te zijn.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wesley Graulus