Klacht: no show tarief onterecht in rekening gebracht

op 22 mei 2016 over Ziekenhuis den haag MCH in de categorie Ziekenhuizen

Mei 2014 was ik in behandeling bij de dermatoloog van het MCH. Deze verwees mij naar de oogarts voor een eenmalig onderzoek. Maart 2016 kreeg ik een acceptgiro in de bus met 45 e no show tarief omdat ik niet ben ingegaan op de oproep van de oogarts om voor controle langs te gaan. Ik was bezig met verhuizing en vergat de oproep af te bellen. Lees “oproep” en geen door mijzelf gemaakt afspraak. Na 2 jaar was ik uitbehandeld en had geen behoefte meer nieuwe controles.
MCH gaf opdracht aan x-pact die mij nu bestookt met brieven en aanmaningen.
Ik ben langs gegaan naar het ziekenhuis maar niemand wilde luisteren naar mijn klacht. Daarom ga ik morgen contact maken met juridisch loket om advies te vragen hoe ik het beste kan handelen tegen deze onfrisse manier van omgan met de patiënten.

Een afspraak impliceert twee partijen. De oproep van de oogarts was een eenzijdige actie. Ik had zelf niet gevraagd om na 2 jaar van mijn bezoek aan de dermatoloog door de oogarts opgeroepen te worden.
Ik ben tevreden wanneer de patient wordt opgeroepen om zelf de afspraak te regelen met het ziekenhuis.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziekenhuis den haag MCH

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziekenhuis den haag MCH nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door naza